thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van krijnwijland - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van krijnwijland - WaarBenJij.nu

thuis

Door: Krijn

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2011 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

En dan is hier het laatste reisverslag.

Vrijdagochtend ben ik weer aangekomen op Schiphol. De vlucht ging top, geen vertragingen of iets. Me ma en Arja en Machiel kwamen we ophalen, en het was erg leuk om iedereen weer te zien!

Ik kijk terug op een fantstische tijd waarin ik veel heb geleerd, veel fantastische dingen heb gezien en een hoop leuke nieuwe mensen heb leren kennen.

Iedereen bedankt voor het meelezen en meeleven, de reacties etc. en wie weet komt er nog een volgende jaargang van deze uitgave ;).

hartelijke groeten, en tot ziens/sprekens!

Krijn


  • 31 Juli 2012 - 19:45

    Joey Van Wijnen:

    Hallo,

    Ik heb je reisverslag gelezen naar aanleiding van een idee om een half jaar naar Canada te gaan. Wat je beschrijft klinkt erg mooi allemaal, dus ik vroeg me af hoe je alles geregeld hebt? Ik heb al contact op proberen te nemen met de Vry greenhouses via de mail, maar ze reageren niet. Hoe heb jij contact met ze gekregen? En hoe heb je vervolgens je slaapplaats geregeld?

    Graag zou ik nog meer willen vragen, maar ik zie je e-mailadres nergens staan, dus zou je een eventueel antwoord terug willen mailen naar mij?

    Alvast bedankt,

    Joey van Wijnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

half jaartje Canada

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

thuis

06 Oktober 2011

Daar gaan we/dat was het...

24 September 2011

Autopech!

21 September 2011

Eerste stukje van de reis naar Alaska

11 September 2011

Alberta

Actief sinds 28 Maart 2011
Verslag gelezen: 4586
Totaal aantal bezoekers 55006

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 06 Oktober 2011

half jaartje Canada

Landen bezocht: