Daar gaan we/dat was het... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van krijnwijland - WaarBenJij.nu Daar gaan we/dat was het... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van krijnwijland - WaarBenJij.nu

Daar gaan we/dat was het...

Door: Krijn

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2011 | Canada, Ottawa

Hallo,

Momenteel ben ik op het vliegveld in Vancouver, helemaal klaargestoomd om het vliegtuig in te stappen, over precies 47 en een halve minuut is het de bedoeling dat ik hier vertrek en richting het vaderland vlieg. Ik heb nog precies tijd om even een verhaaltje te typen. ondertussen geniet ik van mijn Salisbury steak ontbijtje :)

Ik zal de laatste dagen van mijn tijd hier even samenvatten, na de drama's met de auto, zijn Lizanne en ik weer teruggegaan richting Vancouver. ondanks alles was het een fantastische reis, heel veel mooie dingen gezien en ervaren. Lizanne weer terug gegaan naar Vancouver en ik ben de laatste dagen bij familie Lindhout in Chilliwack geweest, wat heel erg gezellig was. ondertussen met veel "nieuwe oude bekenden" koffie of een biertje gedronken of ergens een hapje wezen eten of gewoon een praatje gemaakt, was erg leuk om al die mensen weer te zien en te spreken. Verder ben ik afgelopen dinsdag nog in Vancouver geweest om souvernirtjes in te slaan en Lizanne op te zoeken.

En nu zit ik dus op het vliegveld, en probeer ik te realiseren dat ik weer naar huis ga en dat deze fantastische tijd aan deze kant van de wereld er weer op zit. Aan de andere kant heb ik ook heel veel zin om weer naar huis te gaan, iedereen weer te zien etc.

Hopelijk tot snel!

groeten,

Krijn


  • 06 Oktober 2011 - 17:39

    Chantal:

    Jeeeeej! Ik heb zin om je weer te zien en minimaal 1 keer per week te bellen!

    Ik wens je een fijne vlucht toe, en je mag best bellen als je thuis bent haha

    Liefs chantal

  • 06 Oktober 2011 - 17:40

    Dorenda:

    Hee krijn!

    Goeie rijs hé! Prietje zit de uurtjes af te tellen tot je er weer bent =)

    Knuffeltje,
    Ons

  • 07 Oktober 2011 - 07:24

    Robert:

    Ha Krijn.....
    Na lang weg te zijn geweest kreeg ik hnet een sms [09:24] Dat je geland ben! Fijn, Goed, Mooi, dankbaar dat je hier weer veilig ben! K hoop je snel te gaan zien.!

  • 07 Oktober 2011 - 07:53

    Krijn:

    Heyy!

    Veilig geland zie ik al door Robert.
    Super man! a eerst maar lekker je familie begroeten, ze zulle heel blij zijn je weer te zien!

    Kom lekker bij, spreken we daarna wel wat af!

    Liefs ons

  • 07 Oktober 2011 - 11:16

    Sander:

    Ik lees in de reactie's dat je inmiddels weer in Nederland bent.
    Het is nog verdacht stil in de wijk, is dat een stilte voor de storm en barst het feest zo los :)?
    Fijn dat je er weer bent!

    Groet,
    Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

half jaartje Canada

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

thuis

06 Oktober 2011

Daar gaan we/dat was het...

24 September 2011

Autopech!

21 September 2011

Eerste stukje van de reis naar Alaska

11 September 2011

Alberta

Actief sinds 28 Maart 2011
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 55004

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 06 Oktober 2011

half jaartje Canada

Landen bezocht: